Smart Mobile

Smart Mobile
وبلاگ اطلاع رسانی و اخبار روز دنیای موبایل 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

  تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان SmartMobile و آدرس smartmobile.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مطمئنا شما هم از زمان رونمایی از نسل جدید تبلت شرکت اپل با نام New ipad تصاویر زیادی از آن را دیده و این حرف ما را تایید می‌کنید که صفحه نمایش نسل جدید تبلت شرکت اپل بسیار شفاف‌تر از نسل قبلی خود است و حتی می‌توانید از آن برای رویکردهای علمی‌تر انتخاب کنید و به تماشای صفحه نمایش تبلت خود در زیر میکروسکوپ مشغول باشید.



بنابر گزارش فارنت، یکی از نویسندگان وب‌سایت انگجت برای اطمینان بیشتر به بررسی صفحه نمایش تبلت نسل جدید شرکت اپل یعنی New iPad در زیر میکروسکوپ مو مقایسه آن با iPad 2 پرداخته است.

او تبلت آی‌پد ۶۴ گیگاباتی وای‌فای خود را تحت یک میکروسکوپ یو. اس. بی موسوم به یو. اس. بی اسکوپ قرار داده است. همانطور که انتظار می‌رود چیزی فراتر از آن چیزی که با چشم غیرمسلح می‌بینیم بر روی این صفحه نمایش با تراکم بالای پیکسل شاهد هستیم.



همانطور که می‌توانید تصور کنید وقتی که به صفحه نمایش ۹. ۷ اینچی این تبلت با سه میلیون پیکسل خیره شوید این غیرممکن است که بتوانید بر روی صفحه نمایش تبلت نسل جدید اپل هر نقطه را از نقطه کناری آن تمییز قائل شوید اما خب این موضوع وقتی با یک میکروسکوپ با قدرت ۲۳۰ برابر بزرگنمایی خیره شوید متفاوت است و به راحتی میسر می‌شود.



شاید بتوانید حدس بزنید که آنچه که در زیر میکروسکوپ شاهد خواهید بود چیزی جز نقاط ریز قرمز، سبز و آبی نخواهد بود که وقتی با صفحه نمایش آی‌پد ۲ مقایسه می‌شوند به طور قابل توجهی کوچک‌تر دیده می‌شوند. این بدان معناست که متن نوشته‌ها بر روی صفحه نمایش به راحتی و بدون کمترین بزرگنمایی خواندنی هستند و آیکون‌ها صاف و هموارتر و تصاویر نیز شفاف‌تر دیده می‌شوند.

 

منبع: gsm




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:اپل, ] [ 14:20 ] [ Farshid ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید، لطفا با نظراتون این وبلاگ رو بهتر کنید، مرسی
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 57
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 381
بازدید کل : 45599
تعداد مطالب : 80
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما

ابزار هدایت به بالای صفحه